måndag 9 juni 2014

Sol, sol, sol...

Vilket fantastiskt väder vi har haft den gångna helgen!
Det är både på gott och ont:
Gott = man vill bara vara ute i solen och allt blir så mycket enklare
Ont = jag har inte fått något slip- eller måleriarbete gjort, eftersom jag inte vill vara inne.










 
 
 
Tiden rusar iväg...















... och på insidan i Fahlinboden råder fortfarande ett kaos utan dess like  - tur att dörrarna hålls stängda så ni inte ser vilken slarvmaja jag är.

Jag lovar att ha ordning och reda till helgen då Lekebergsrundan går av stapeln.













Under helgen har vi blivit bortskämda med vädret och vi hoppas nu att det soliga och varma vädret har kommit för att stanna över hela sommaren så semestern kan innehålla lata dagar med gofika i syrénbersån. Ladda batterierna måste man göra oavsett om det gäller att måla möbler, bada i sjön eller vara på sin arbetsplats.


Nästa gång jag skriver på sidan, hoppas jag att jag skall kunna ge er några bilder på vad som nalkas inför "rundan", sista helgen i juni.

Tills dess....

Tjingeling!
/C








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar