lördag 28 juni 2014

Lekebergsrundan dag 1 avklarad

TACK alla ni som besökt Fahlinboden idag! Trots regnet har jag haft en strid ström av bilar och det har varit så trevligt med alla besökare och jag hoppas verkligen ni är nöjda med de inköp ni gjort. Jag har t o m haft besök av en reporter från Nerikes Allehanda... jag vet allt vem som låg bakom det påhittet, men hämnden är ljuv;)...

Imorgon är det dags igen, då öppnar jag porten kl 11.00 och har öppet till 17.00, så du som inte hann komma idag eller du som var här idag men vill komma imorgon också är varmt välkomna!

Lite har det minskat på förrådet men det finns mycket kvar än; stolar och bord, prydnadssaker, gamla tidningar och böcker, en och annan kaffekopp och ljuslyktor, mm, så har du inget vettigt för dig, släng dig i bilen, på cykeln eller ta apostlahästarna och kom, "vet ja".

Tjingeling!
/C

1 kommentar:

  1. Tack för senast! Det var kul att se dina fina renoverade möbler IRL. Gjorde ju ett och annat fynd också, så jag kan verkligen rekommendera ett besök i Fahlinboden. :-)

    Tack för hälsningen på bloggen också! Tänk, världen är inte så stor ändå...

    Sommarhälsningar
    Elisabet och Tiger

    SvaraRadera