måndag 21 januari 2013

Trött!

Då har vi tillbringat en fantastisk helg på Formexmässan. Jag kunde aldrig i min vildaste fantasi förstå hur många leverantörer som finns inom heminredning, trädgård mm. E och jag hann inte ens med alla 3 hallarna där det stod utställare och visade upp sitt utbud. Vi hade en lista med "kända" som vi skulla "pricka av" och det var med nöd och näppe att vi klarade det på 2 dagar. Vi var kvar tills de ropade ut att "- Garderoben stänger om 5 minuter" - HJÄLP - iväg och hämta ytterkläder, för det är inte kul att gå utan ytterkläder i den kalla minusvind som blåste, även om det bara var 150 m till hotellet.

Om ni vill titta vidare på vad mässan erbjöd och hur vårens färger och heminredning ser ut, kan du titta vidare på bifogad länk: http://formexmagazine.se/

Jag kommer att berätta mer, men just nu är jag så trött så nu är det sovdags!

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar