måndag 7 januari 2013

Rapport från "arbetslägret"



Äntligen måndag och man är i gång i arbete igen! Vardagen återgår till sina vanliga rutiner, vilket innebär att jag istället för att titta på TV på kvällarna, ägnar mig åt  "SMoG" (slipa, måla och greja). Tänkte visa mina pågående projekt.

Den här stolen hade tidigare lite rödbrunt trädslag men efter en omgång med mig så är den numera målad svart och står i garaget och väntar på att få bli ...

... omklädd och lika fin som sin make.
 





Munkbordet skall förhoppningsvis, när det blir helt färdigmålat...



 

...trivas bra ihop med karmstolarna i ek, som sedan tidigare målats svarta!


Här ett bord som jag inte bestämt mig för om jag skall behålla... eller kanske sälja?!

Nej, nu har mannen G kommit hem efter att ha agerat "flyttgubbe" så nu skall vi få lite mat i magen.

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar