söndag 27 januari 2013

Ny vecka på gång...


  

... vilket innebär att det redan är söndag! Vart tar helgerna vägen? I går var jag, mannen G och våra kamrater K och M till Älvsjömässan - denna gång för att titta på motorcyklar.

Skall jag vara helt ärlig så var det roligare förra gången jag var på mässan;). Absolut inget fel på sällskapet någon av gångerna men utbudet var mycket mer intressant förra gången. Dagen var trevlig och det var mycket folk av skiftande slag, alltid intressant att titta på människor. Resan och kvällen avslutades med ett restaurangbesök med god mat och dryck (isvatten för mig).

Idag har vi bara varit sociala, hälsat på våra små "hulliganer" (barnbarnen) samt haft besök av min syster och svåger. Det besöket innebar att jag bakade lite gott - blev en muffins smaksatt med apelsin och garnerade med en smörkräm smaksatt med apelsin.

Nej, nu är det dags att fixa lite inför morgondagen, behöver stryka lite...

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar