söndag 1 februari 2015

"Grejar-dag"

Idag stänger jag in mig i garaget och grejar med det som faller mig in. Jag planerar att spackla, maskera och påbörja målning av ett skåp, måla lite med mer chalk paint på pallen som jag började på för ett tag sedan, lite tapetsering i dockskåpet.... ja vi får se vad det blivit när kvällen kommer. Jag rapporterar vidare under dagen på facebook, där du även där hittar mig under ""Fahlinboden". Jag kommer också givetvis att redovisa här på bloggen vad som hänt, men det sker nog ikväll eller under veckan som kommer.

Här kommer några härliga vinterbilden som är tagna precis nu



 
Än lär det dröja innan vi kan läsa av vad klockan är
Tänd ett ljus...

Mitt älskade kastanjeträd....

.... i vinterskrud
 



Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar