söndag 7 december 2014

Datorer - Grrrrr!

Ja, jag säger då det - det här med datorer, de lever verkligen sitt eget liv!

Som ni vet så skrev jag på fb att jag hade lite problem med bloggen men så går man in och publicerar från en annan sida och helt plötsligt funkar det - jag fattar ingenting!

I veckan som kommer skall jag blogga lite och jag hoppas ni som följer mig haft tålamodet att vänta trots att sidan under en längre tid varit "död".



Jag kan berätta att jag varit på bröllop i helgen och till vilket jag fick äran att göra bordsdekorationen. Bruden hade en vacker bukett med röda rosor varför det fick bli röd ros, granris och lärkträdsgren formad till ett hjärta.

Jaha, det var i alla fall ett litet tecken på att jag fortfarande "lever" och utlovar mer blogg inom kort.

Ha det gott och fira nu en trevlig 2:a advent!

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar