söndag 14 december 2014

3:e Advent!

I helgen var det tänkt att jag skulle hinna massor - och vad hände? Ja, jag har inte gjort ens hälften av det som var tänkt...

Dels har jag inte känt mig 100% pigg eftersom jag plötsligt blev snuvig och lite febrig... så jag struntade i "måstena" och la den lilla ork jag hade på enbart trevliga saker:)




Idag har jag i alla fall försökt plocka fram lite julsaker - kyrkan och dess gemytliga präst och församlingsbor måste ju få komma fram, det är ju dock 3:e advent idag.







Jag har också iordningsställt mitt fina julträd - nu är det pyntat med kulor i silver och svart.

Pyssel för övrigt har det inte blivit så mycket av...




Jo förresten - jag hängde ju upp misteln också, precis innanför ytterdörren, så kan man kanske passa på och sno till sig en puss när någon knyter på sig skorna eller tar på sig rocken...

Tjingeling!
/C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar