lördag 29 juni 2013

Tack...

... för idag alla ni som besökt mig och Fahlinboden!
Den strida strömmen av kunder började strax före kl 10 och fortsatte sedan till i stort sett kl 17.  Jag är så glad och tycker det är så kul att så många har stannat till och kommit in! Tyvärr är inte Fahlinboden öppen imorgon söndag, eftersom jag sedan tidigare är upptagen med annat.

Stundtals kom kunderna "springande" in och många dröjde sig kvar länge... ja, skall jag vara riktigt ärlig, så kanske det inte bara var för att de var ivriga och ville besöka min bod eller dröjde sig kvar för att det fanns så mycket att titta på... utan det var nog faktiskt regnet de sökte skydd för, eftersom det ibland stod som spön i backen.

Fågelbadet led inte av torka idag...

Flera av mina saker och möbler som jag renoverat har i alla fall idag flyttat till nya hem och ägare och jag hoppas att alla känner sig nöjda med sina köp. Vissa saker har jag lite svårt att skiljas från men men... det finns nya objekt att ge sig loss på med slipmaskin och färg.

Kul att så många varit inne och tittat på min blogg här under dagen. Jag skall försöka att uppdatera allt eftersom jag "fixar och grejar" och är det då något som ni är intresserade av - hör av er!

Tjingeling!
/C
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar