lördag 8 juni 2013

Lekebergsrunda 2013


Tiden går fort och mycket skall man hinna med! Jag får lugnt erkänna att när det gäller bloggandet så har det varit obefintligt.  Jag har jobbat på, både på mitt vanliga arbete och här hemma i garaget när det gäller lite alster som jag målat och så. Bland annat har jag målat klart ett stort ekskåp med spegel. Det är numera "fosterhemsplacerat" hos min son och hans sambo. Jag blev för "kär" i det för att sälja det, så nu får de ta hand om det, eftersom jag inte har någon plats för det.

Nu är det snart dags för Lekebergsrundan igen och jag upptäckte på kartan som kommunen lagt ut att min bloggadress fanns med, så då fick jag lite eld i baken!  Har grejat lite i idag i loppisen, men är absolut inte klar på något sätt...





Jag har fotat lite i röran i loppisen, men här får ni i alla fall en liten hint om vad som kommer att finnas i min lilla loppis på lördagen under Lekebergsrundan.






Kaffekannor och bakformar - passar kanske både till kakorna och till ljusen?!








Emaljerat och gamla trälådor... 









Lite fina glas att mingla runt med i sommar...







Det här var i alla fall ett litet livstecken från mig och Fahlinboden - vi finns fortfarande även om vi haft "låg profil" under våren, men nu har vi vaknat ur vårt vinteride och är på gång igen. Varmt välkomna lördag den 29 juni, då Lekebergsrundan än en gång arrangeras i Lekeberg.
Tjingeling/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar