torsdag 4 juli 2013

Hufvudstaden

Kartan är ovärderlig...
Nyss hemkommen från några dagars besök i Stockholm - mysigt!



Trötta i ben och fötter har vi på kvällen landat i sängen på hotellet efter säkert milslånga, dagliga promenader i Stockholm city. Vi har besökt museum, åkt båtturer, shoppat, ätit och druckit gott och sen promenerat igen!


En sak är säkert: Viktigt att ha rätt skor!


Beslutsångest - vilka är bäst/snyggast/mest praktiska?!





Mannen G fick sitt lystmäte med båtar mättat och jag var nöjd efter att jag besökt Desigualffären och kom ut men en liten påse....




Å så plötsligt låg hon bara där längst Strandgatan - gamla goa Motala Express.
"Askersundsbåten" som flyttat till storstan och blivit "stylad"
 Nej, nu skall jag fortsätta lata mig, jag har ju ändå semester...

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar