onsdag 24 juni 2015

Snart dags för Lekebergsrundan 2015!

Hallå där,

det var ett tag sedan jag publicerade något här men, ja, ni vet hur det är ibland.... mycket annat som upptar ens tid.

Nu till helgen är det i alla fall Lekebergsrundan igen och då hälsar jag er hjärtligt välkomna till min bod på nya stället; Ankis magasin. Jag kommer att ha nr 19 i år och det kommer att sitta skyltar efter vägen mellan Vretstorp och Fjugesta. Åker man in vid Edsbergs kyrka och så åker rakt fram hela tiden, så dyker skylten med Ankis magasin upp och där finns då även jag. Jag hyr det lilla gula huset, lite på sidan om magasinet.

Jag erbjuder som vanligt lite loppis, lite möbler som jag renoverat samt en bildpresentation av de möbler som jag målat och klätt om. I år har jag även sytt lite kuddar och virkat lite grytlappar som kommer att finnas till försäljning.




Ta dig nu en tur på lördag eller söndag (eller du får jättegärna komma båda dagarna:)) ut på landet i härlig natur där kossorna betar alldeles invid boden.


Jag kan erbjuda dig lite smått och gott och förhoppningsvis har du med dig något lite fynd hem, och om du inte hittar något, har du i alla fall minnet av  en trevlig utflykt!












Jag säger bara VARMT VÄLKOMMEN och hoppas vi ses till helgen!

Tjingeling!
/C











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar