söndag 28 juni 2015

Helgen är över...

... och tillika Lekebergsrundan 2015!

Helgen har bjudit på ett alldeles fantastiskt väder med sol, lite moln ibland men framförallt har det varit uppehåll - inget regn!!!!

Massor av trevliga människor har kommit till Fahlinboden. Det har diskuterats både det ena och det andra, det har skojats och skrattats, prutats och beställts arbeten avseende målning och omklädning av dynor, så sysslolös på kvällarna framöver behöver jag inte vara:). 

Alla har varit så snälla och tyckt att de möbler jag målat och klätt om, är så fina. Det värmer mitt hjärta - tack snälla ni!


Nu är dörren till Fahlinboden stängd för den här gången och det råder stundande semestertider. Jag kommer att försöka hålla boden öppen lite då och då och öppettiderna kommer jag att meddela här på bloggen och på fb, så ni inte behöver åka i onödan.

Nu blev det något serverfel så jag kan inte lägga ut några bilder, jag får återkomma om det.

Jag säger TACK för den här helgen och tills vi hörs nästa gång...

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar