lördag 9 maj 2015

Då var premiären avklarad!

Jaha, då hade man gjort sina första affärer i Fahlinboden på nya adressen - mycket trevligt!


Jag kan lugnt erkänna att det varit fler kunder än om jag skulle svängt upp garagedörren på det gamla stället - det här kommer att bli bra. Stort TACK till Ankis Magasin som hyr ut lilla gula stugan till mig!!!!

Nästa gång det är öppet i boden så meddelar jag via bloggen och facebook när det är dags. Nu måste jag försöka "jobba på" och få fram lite nytt, har några bord på gång och laborerar/planerar dessutom för lite mer stolar. Vi får se hur det blir....





Lite glas och porslin i bästa "retro"...










Nu tar jag kväll och inväntar barn och barnbarn som snart är på ingång, då blir det full fart och mycket mys - precis som det skall va, när man har så härliga "ungar".

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar