lördag 6 juli 2013

Loppislördag - nu till ända

Jaha, då var lördagen snart slut. Jag har haft så många trevliga kunder i min bod i dag. Själv tycker jag att det börjar kännas lite "utrakat" så nu får jag försöka hitta på något så boden fylls på igen. Men visst finns det lite smått och gott kvar än som ni ser
Porslin, textilier, barnkläder och möbler

Under senare eftermiddag då det var lite lugnt, passade jag på att måla på ett sängbord och börja slipa bort färg på en gammal pinnstol. Får se om den skall få behålla sin "naturliga glans" eller om jag målar den...


Ett stort TACK till sonen E som hjälp mannen G att "dressa" vår gräsmatta idag - bugar och bockar!

Ett stort TACK även till dottern E som uppmanat kunderna på Ankis magasin, att även besöka min bod - tackar tackar!

Nej, nu blir det till att sjunka ner i soffan en liten stund innan det är dags att "titta på ögonlocken från insidan!

Tjingeling!
/C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar