onsdag 12 augusti 2015

Hej och hallå...

... då var det dags igen för rapport från Fahlinboden:)!



Spireahäcken utanför fönstret är "ansad" så nu ser jag till och med ut (... mer än vanligt, hahahaha).



Jag har också beställt och fått upp en "riktig" skylt på min bod, så nu syns det var jag håller till.














Välkommen in!












I lördags då det blev lite lugnare på eftermiddagen passade jag på att möblera om lite, eftersom jag köpt ett par nya hyllor...



 
Sugen på kuddkrig...                                                                      ... eller en fikapaus?
 



















 
Ja, det mesta går att ordna efter ett besök hos mig i Fahlinboden

 








Ett nytt stolsprojekt pågår; 4 stycken blir helsvarta inkl nygjorda dynor och en blir "antiksvart", eftersom min förra stol som passade till det "antiksvarta" bordet, har fått en ny ägare:).

 
 
 




Den här röda snyggingen skall om några veckor bli ännu snyggare. Fåtöljen skall flytta till Karlskoga och där få lite omsorg av en tjej som skall gå på möbeltapetseringskurs.

Skall bli kul att se vad hon väljer för färg och tyg och förändrar utseende på fåtöljen med. Jag hoppas få en bild och kunna visa upp slutresultatet här.


Jag vill också tacka er som tittar in här på min blogg - jag blir så glad!

Tills nästa gång, säger jag bara...




Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar