onsdag 8 oktober 2014

Hemlängtan!

Ja, det är inte lätt när man grips av hemlängtan! Det var precis det som hände "Herr Fåtölj", så i måndags fick jag hämta honom...



Han hade bestämt sig för att han inte var nöjd med "strumpor/skor" och "handskar" gentemot det kostymtyg som jag valt till honom - helheten stämde inte. Jag förstår honom... jag börjar bli orolig för att kavajen blir för feminin?!

Ja i alla fall, när jag slutade jobbet fick jag och mannen G dra iväg och hämta honom. Väl hemma ville han bara stå i garaget och sura.





Det slutade med att jag tog semester igår och vi provade nya "strumpor, skor och handskar" så nu verkar han mer nöjd. Sista finputsen skall bara göras.

Nu får han allt stanna hemma tills på lördag, då det är kursdags igen och då blir det till att prova in kavajen och då får vi se hur det slutar;)

Fortsättning följer i projektet "Herr Fåtölj"

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar