lördag 13 september 2014

Mmmm, höst!

Vilket fantastiskt höstväder vi har! Även om jag varit sjuk i veckan så har det varit fint att "titta ut". Nu i helgen har jag varit ute och "labbat" lite med kameran igen.







Här är en svartvit bild med "grön" punkt. Kameran väljer själv vad som skall färgas.






Det här härliga höstfatet välkomnar på vår veranda. En blandning av nypon, snöbär, rönnbär, kastanjer, ekollon, äpplen, svampar, mossa, mm - ja, helt enkelt en salig blandning men väldigt dekorativt!






Och vad har vi här då? Jo min "lilla" bollkryss som jag inhandlat på favoritblomsteraffär:)



Den var så stor så det var med nöd och näppe att den gick in i kofferten på min bil men nu står den framför trappen och breder ut sig.







Jag har också gått loss med kameran inne på lite vanliga snittblommor...






Här har en bukett rosor fått sig  lite animering...















En krysantemum i lite olika vinklar...

















... och slutligen min absoluta favoritbild idag...




... samma krysantemum som ovan men med lite annan inställning på kameran - blev perfekt för mig som gillar svart!

Tjingeling!

/C





















 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar