måndag 26 november 2012

Tack, alla nyblivna kransägare!

Första julmarknaden är till ända och ett STORT TACK till alla er som köpt en krans och/eller hyacinter av mig och tack till Anki´s Magasin som bjöd in mig till sin julmarknad! Jag hoppas ni alla skall vara nöjda och glada över er krans men om det mot förmodan skulle bli så  att dekorationen lossnar, måste ni höra av er, så rättar jag till det, självklart utan att det kostar något - jag vill bara ha nöjda kunder!

Söndag den 2 december kommer jag att finnas vid Ankis Magasin igen med några nygjorda kransar och lite dekorerade hyacinter.

Idag är jag hemma och "gråter" - har i samband med förkylning fått typ "ögonfluss". Tur man är gift och mannen G, vet hur "snygg" jag är i vanliga fall...

I januari skall jag göra något riktigt roligt - jag har fått ett uppdrag som jag är både glad och nervös inför, men absolut mest glad. Berättar mer när detaljerna är klara och det närmar sig det magiska datumet.

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar