söndag 11 november 2012

Fars dag...

... är nu snart till ända. Barnen har varit på fika på eftermiddagen och pappa G har blivit firad - "gott och blandat" från apoteket Röda näsan och "fri" shopping på ett närbeläget köpcenter - mycket bra och användbara presenter!

Helgen har varit lugn och bra, i fredags var det mat och dryck med våra urtrevliga grannar - jättetrevligt att de som är så unga vill umgås med oss "gamlingar" :). Var en tur till Ankis och som vanligt kom jag hem med en kasse med fina saker. Så här på landet är det verkligen lyx att ha en heminredningsaffär på nära avstånd och dessutom med en alldeles otroligt trevlig och glad innehavare!

Planerar också kring den julmarknad som går av stapeln hos Anki sista helgen i november, där jag skall sälja egenhändigt gjorda jul-/dörrkransar. Det börjar alltså med andra ord bli dags att ge sig ut i skogen för att fixa lite material - skall bli kul. Skall försöka ge er lite "smakprov" längre fram.

På fredag skall jag och en kompis åka till Taxinge slott på julmarknad, förhoppningsvis har jag lite "inspiration" med mig hem då.

Nu väntar en vecka med arbete och lite födelsedagsfirande - "lilla" sonen blir 22.

Ha det gott - tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar