tisdag 16 oktober 2012

Gokväll....

I lördags var G engagerad i sin hobby så då passade jag på att åka en snabb "Bra&Begagnat--runda". Dagens fynd blev ett par stolar, två pallar. Dessutom ett par skridskor, hmmmm.... Jag funderar på att "pigga upp" dem med lite av min favvofärg, men vet inte, de är fina som de är och jag tror de kommer att passa fint på skrindan som jag inhandlade för ett tag sedan. Får fundera lite till och se när "kreativiteten" slår till.

Den här veckan är annars vår "småbarnsvecka" vilket innebär att det inte blir så mycket gjort i min lilla bod, utan den mesta tiden utanför ordinarie arbetstid, går till våra "små".
Trots de "små" har jag fått en liten stund då jag gjort lite slipning på några av mina gamla stolar som, så småningom, skall få lite ny färg och tyg.

Jag kommer inte att göra några fler höstkransar nu, så ni som är intresserade av en krans men inte kommit till skott - passa på! Måtten på kransarna är mellan 30-35 cm i diameter.

Nej, nu blir det att sjunka ner i soffan en stund, innan det blir sovdags.

Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar