torsdag 16 juli 2015

Systemet lurat....

... eller vem det nu var som lurade vem?!:)

Nu har jag i alla fall klurat och fört över bilder från min telefon till datorn och gjort mappar och sparat och börjat använda Google Chrome istället för vanliga Google och då verkar det fungera.



Eftersom det blev 3 dagar där planeringen förändrades så har jag hunnit börja jobba med ett nytt projekt: 



Ett gammalt, fanerat linneskåp i ek (tungt som attans) som en kund lämnat in för att få iordninggjort. En dotter i den familjen skall använda det på sitt rum som garderob.

Det är fint med en massa krusiduller och beslag, så det kommer säkert att bli jättefint när det är klart. 
















Då det var smutsigt fick jag först tvätta försiktigt med lite vatten och Yes diskmedel innan jag kunde börja slipa och här har den första strykning med färg gjorts.







härlig sommarbild med grönt gräs, blommande
pelargon och blå himmel



Idag när jag var borta vid Fahlinboden (ni har väl observerat att jag har ny adress och finns vid Ankis Magasin, några km utanför Fjugesta?) passade jag på att ta några kort som nu är mina nya profil- och bakgrundsbilder på fb.

Ja, som sagt, nu var då bloggen under kontroll igen (tror jag....), så inom kort kommer det nya inlägg.




Tjingeling!
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar